Cele projektu:
Celem projektu jest wdrożenie strategii wzorniczej opracowanej w ramach Etapu I. Wdrożenie rekomendowanych działań do portfolio firmy PBI Administracja ma na celu dostosowanie się do wymagań klientów, wzrost konkurencyjności oraz ugruntowanie stabilnej pozycji przedsiębiorstwa na rynku. Firma uruchomi e-platformę branżową wraz z aplikacją mobilną, wprowadzi cyfryzację usług i przeprowadzi dywersyfikację usług przez doposażenie w mobilne hale namiotowe i wprowadzenie usługi ich najmu. Firma zakupi też nowoczesne narzędzia służące do przeprowadzania przeglądów technicznych rozszerzając zakres usług. Dodatkowo, w celu zwiększenia rozpoznawalności marki na rynku, Beneficjent wprowadzi zmiany w identyfikacji wizualnej firmy przy wsparciu zewnętrznych specjalistów zarządzania designem, wyznaczy w strukturze firmy design managera oraz nawiąże współpracę z badaczami, projektantami i strategami jako wsparcie w opracowywaniu strategii marki i nowej oferty.
Planowane efekty:
Wprowadzenie innowacji usługowej w postaci platformy internetowej pozwoli na ekspansję nowych rynków oraz dotarcie do nowych grup odbiorców, a tym samym dywersyfikację źródła przychodów.
Wzbogacenie zasobów firmy o nową usługę w postaci wynajmu hal tymczasowych, a także doposażenie firmy w nowe urządzenia pozwoli na poszerzenie zasobów firmy, zwiększenie liczby odbiorców świadczonych usług i pozyskanie nowych źródeł przychodów.
Realizacja projektu pozwoli na zmianę podejścia do roli designu w firmie, wypracowanie nowej misji firmy oraz na wpisanie strategii wzornictwa na stałe do designu DNA przedsiębiorstwa.
Wartość projektu:
4 188 317,47 zł
Wkład Funduszy Europejskich:
2 367 265,52 zł
Okres realizacji:
01.10.2019 – 31.03.2021